tisdag 4 november 2014

Dag 2

Dedär jag nämnde tidigare om att jag kände mig nästan utvilad va endast ett koffeinrus. Har börjat dricka kaffe på dagen och tydligen blir man pigg av det. Vem kunde tro det? Efteråt blev jag en zombie igen tills Linn kom hem och jag gick ut och gå med hunden för att samla lite energi för att orka med kvällen.

Dag två har varit väldigt lugn. Natten va horribel. Edwin vaknade stup i kvarten, hade ont i tänderna och svårt att somna. Linn tog över klockan 4 en stund så jag kunde samla mig lite. Sen fick jag honom att somna ca 5 och då sov han två timmar till 7. Jag va helt borta då han vaknade och bara mumlade någonting åt Linn som fick bråttom till jobbet. Nåväl vi steg upp. Agnes sov ända till halv 9. Sen va det musik, lek, besök av farmor och annat kul under dagen.

Dagens konstaterande: Hunden vår är bra på många sätt. Speciellt nu då det är klottfest deluxe efter varje måltid. Pudeltvätt AB kommer och polerar golvet skinande rent efteråt och inget hinner torka in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar