lördag 10 januari 2015

Dag 69

För ovanlighetens skull har vi inte så mycket program denna helg plus att alla är friska och glada ännutill! Hur skönt som helst. Tycker t.o.m. att helgen går mycket långsammare, vilket är bra, än den brukar då vi bara får umgås, ta det lugnt och göra precis det vi känner och orkar med.
 Nästa natt är det också premiär för Edwin att sova borta. Han ska till farmor och partaja ett dygn. Det är ju lite si och så med hans sovande för tillfället. Han är otroligt fäst vid Linn och har nån extrem mamma period just nu. Därför går det bäst då jag nattar honom för det är inte lika usligt att skiljas från mig. Men blir det extremt skrikigt vid nåt skede så duger inte pappefar fast vilka trollerikonster jag skulle komma på utan det är endast mamma som får honom nerlugnat. Så jag tycker det ska bli riktigt skönt och bra för alla att han får öva på att vara lite borta. Plus att jag vet att de kommer att ha det hur bra som helst för fammo är helt super med ungarna och barnen tycker hon är världsbäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar