fredag 27 september 2019

Dag 12

Gårdagen va väldigt intensiv om jag får välja en mycket passande beskrivning. Efter att ha fått iväg en sur unge, en trött unge och en ännu tröttare fru på morgonen så for jag och Vidar och storhandlade till Lidl. Inte nog med det så for vi ännu på öppet dagis och hade väldigt trevligt. Efteråt hämtade vi stora barnen från skolan och sen va det dags för Vidars dagsvila. Stora barnen lovade dyrt och heligt att uppföra medan jag va ute och gick med Vidar i vagnen. Då jag kom in va det förstås skrik, vrål och ultimate fighting i vardagsrummet. Efter att ha lugnat ner situationen hann jag laga lunch åt mig själv innan Agnes klasskompis kom på besök. Sen for flickorna ut och lekte och Edwin fick spela lite spel. Då jag äntligen fick lägga mig ner på sängen och ta en liten lugn stund ringde Jehovas vittnen på dörren och undrade om jag tänkt på att framtiden kan bli bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar